Baskern är på och jag åker till Paris



dock inte med Vendela. Men jag tyckte att det var en ypperligt satsig bild att pimpa bloggen med eftersom jag är asdålig på att ta med mig le camera nuförtiden. 

Nej men det är mycket som ska göras nu, och egentligen vill man bara lyssna på rad halaila med David and the high spirits, äta massa mat och inte göra någonting än att sova. Ändå går man upp på morgonen, klunkar massa kaffe och hoppar iväg till skolan och låtsas som ingenting, men det är bara soft tycker jag.
¨
Dagens tankar:
-vilken engelskläxa???
-neeej vilken träningsvärk. jag dör.
-gott med chokladbiskvi.
-skönt med sol och fint fikasällskap.
-oskönt med kyla.

Kram
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0