I hope for the best but expect the worst


söndag förmiddag



söndag eftermiddag

måndag eftermiddag

Jag har mycket att göra i skolan och eftersom jag förstår ca 50% av det vi håller på med just nu samtliga ämnen resulterar det i att...
jag överkonsumerar kaffe för att bli smartare (det blir jag inte)
jag sticker ut på agressiva springtundor med hög musik i öronen för att rensa huvudet (det hjälper inte)
jag gör spellistor med pluggmusik för att bli stimulerad (men istället lyssnar jag på lovekiller i 2h)
jag försöker sova minst 8h per natt (det går faktiskt men hjälper absolut inte eftersom jag inser då hur trött jag faktiskt är)

Klara

Kommentarer
Postat av: linnea

snutt

2010-09-08 @ 21:37:39
URL: http://tinnartorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0